سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 88 خرداد 15 , ساعت 11:0 عصر
رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع پرشکوه مردم در حرم امام(ره)
آثار عزت ملت بزرگ در مسائل جهانی نمایان است
نامزدها برای اثبات خود، به نفی دیگری متوسل نشوند
جمعه 88 خرداد 15 , ساعت 10:59 عصر
آیت‌الله صافی و آیت‌الله مکارم به احمدی‌نژاد رأی می‌دهند
جمعه 88 خرداد 15 , ساعت 10:59 عصر
نقض صریح قانون توسط موسوی در گپ خودمانی با رضایی

میرحسین موسوی که تنها یکی از ده‌ها اتهام وارد شده از سوی وی به دولت نهم قانون‌گریزی است، در مناظره تلویزیونی خود با محسن رضایی که بیشتر به یک گپ و گفت خودمانی شباهت داشت، به صورت آشکار قانون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دهم را نقض کرد.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 خرداد 14 , ساعت 9:52 عصر
ساعت دو نصف شب است. همین حالا به خانه رسیدم. طرفداران میرحسین بسیار کمتر از آنچه انتظار می رفت، در خیابان هستند. اتفاق عجیبی که به نظر من به چند بحثی که در زیر به آن اشاره می شود ربط دارد. (آنها مبهوت ماجرای آخر مناظره اند)


در ضمن حامیان احمدی نژاد با یک برنامه از پیش تعیین شده، حضور بسیار پررنگتری دارند. به نظر می رسد این اولین برنامه ریزی سازماندهی شده ستاد احمدی نژاد بود که با حداقل نیرو، حداکثر تبلیغات را به نمایش گذاشت.


اما چند نکته درباره مناظره:


1) نگفتن حرفی در دفاع از خود


اشتباه اول میرحسین این بود که به مواردی که احمدی نژاد درباره دولت میرحسین گفت، جواب نداد. مثلا بحث 96میلیارد تومان برداشت غیرقانونی، سخنرانی علیه منتقدین، ماجرای هشت ماده امام، ماجرای رابطه با عربستان، یا علت سکوتش در مقابل تورم 49 درصدی و سیاست خارجه انفعالی، 18 تیر، ماجرای هسته ای و ...


شاید برخی عدم دفاع از هاشمی و خاتمی را از او بپذیرد ولی مطمئنا همه به دنبال پاسخ برای علت سکوت او می گشتند و اتهاماتی که احمدی نژاد به آنها اشاره می کرد.


احمدی نژاد به خوبی توانست شبهات جدی در خصوص نیت او که ادعا می کند که به خاطر «خطر»ی که کشور را تهدید می کند وارد کند. همچنین ابهامات متعددی در خصوص نخست وزیری میرحسین.


میرحسین به راحتی می توانست به مسئله جنگ و یا خیلی مسائل دیگر اشاره کند و از خود دفاع کند اما از آنجا که فقط برای حمله آمده بود، آمادگی دفاع نداشت و غافل گیر شد.


2) دردسری به نام زهرا رهنورد


اشتباه دوم میرحسین (که شاید به چشم برخی نیاید) این بود که ادعا کرد که همسرش ده سال درس خوانده. مطلبی که دروغ بودنش در تا آخر انتخابات او را رها نخواهد کرد.


3) عدم ارائه برنامه و نقد مصداقها به جای برنامه ها


اشتباه سوم میرحسین این بود که وارد بازی باخت ـ باخت شد. هیچ کدام از برنامه های احمدی نژاد را نقد نکرد و برنامه ای ارائه نکرد. بلکه نشست و حرفهایی می زد که در دور بعدی احمدی نژاد پاسخ می داد و البته چند مورد را هم به آن اضافه می کرد.


خیلی منتظر بودند که بدانند «برنامه» او چیست. «نقد»ش چیست و راهکارش چیست. اما طرح مباحثی چون سیر همدان تا هولوکاست، فرصت کلی نگری را از او گرفت.


4) اشتباه از نوع قبل ازمناظره


اشتباه چهارم میرحسین، به قبل از مناظره برمی گردد. جاییکه گفته بود که به حمایت رفسنجانی افتخار می کند. در جایی که جاسبی، پسر و دختر آیت الله رفسنجانی و ... ستادش را در دست گرفتند. او در مخمصه ای گرفتار شده بود که نه راه پیش داشت نه پس!


احمدی نژاد به راحتی نام فرزندان ناطق و هاشمی را می آورد و میرحسین تنها مجبور به سکوت بود. سکوت امشب بسیاری از طرفداران میرحسین را باید به حساب این قسمت گذاشت.


امشب اندک طرفداران میرحسین درحالیکه بسیاری ازحامیان میرحسین درخصوص سوالات مطرح شده درباره عملکرد میرحسین ابهام داشتند، به جای آنکه از میرحسین دفاع کنند در دفاع از هاشمی شعار می دادند و بحث می کردند! حالا میرحسین چه بخواهد و چه نخواهد با هاشمی و یارانش گره خورده است.


پرسشهای بی پاسخ، ضعف اصلی میرحسین


هرچند پیوند دادن هاشمی و میرحسین به هم که امشب در خیابان هم مشاهده می شد، کاری بود که احمدی نژاد آن را مدیریت کرد، اما به نظرم میرحسین نه به احمدی نژاد که به «چیز»هایی که جواب نداد باخت. میرحسین به «چیز»هایی که درقبالشان سکوت کرد باخت چراکه مردم از کسی که «شهامت» اظهار نظر و دفاع از عملکرد خود را نداشته باشد و بخواهد دوپهلو سخن بگوید، خوششان نیم آید.


اثرات مناظره امشب بر روزهای آتی


مناظره امشب دو نتیجه مهم در پی خواهد داشت:


1) هاشمی وارد می شود


پای هاشمی و فرزندانش به صورت مستقیم به انتخابات باز شد و سرنوشت هاشمی و میرحسین به هم گره خورد.


2) تشدید حملات توپخانه ها


ترور شخصیت احمدی نژاد و حملات و جنگ روانی گسترده علیه وی و دولتش وارد فاز جدید و جدی خواهد شد. بازی هاشمی ـ احمدی نژاد، از یک بازی که در لفافه بود به جنگی علنی تبدیل شده است.


3) مردم و سوالات بی شمار از میرحسین


از حامیان دوآتشه میرحسین که بگذریم، توده مردم با سوال های مهمی در خصوص ماهیت میرحسین و عملکرد گذشته اش و نسبتش با دیگران، روبه رو هستند که میرحسین برای آنها پاسخ نداشت و این بسیار تاثیر گذار است. سکوت وی در قبال سیاستهای خاتمی و هاشمی و نسبت دولت مدنظر وی با دولت آنها.


4) چشم اسفندیار میرحسین


با علنی شدن «بازی»، ماجرای هاشمی برای میرحسین به یک «چشم اسفندیار» تبدیل خواهدشد. باید نشست و دید تیم مشاوران میرحسین چگونه از پس ارتباط با فردی که او را «عالیجناب سرخ پوش» می خواندند بر خواهد آمد.


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:27 عصر

جریان مقابل آن‌قدر اشکال دارد که احتیاجی به توهین و تهمت نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی، در نخستین همایش طلاب حامی دولت گفت:در انتخابات دوره قبل، احمدی‌نژاد تنها کسی بود که با شعار عدالت محوری، احیای ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب و تثبیت نظام اسلامی به صحنه آمد و رأی آورد.

وی با بیان اینکه برخی فقط در ایام انتخابات به فکر دیدار با مراجع تقلید و علمای قم هستند، اظهار داشت: در دوران مسئولیت خود حتی یک بار هم به قم نیامدند، اما وقتی کارشنان گیر می‌کند به ملاقات آقایان قم می‌آیند. آیا کسی که با شعار تابعیت از ولایت فقیه و اجرای منویات مقام معظم رهبری به صحنه انتخابات آمده با کسانی که در سخنان خود اظهار می کنند که می خواهیم در انتخابات رهبر را به نفس نفس زدن بیاندازیم، برابر است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: احمدی‌نژاد تنها کسی است که شعار تحکیم اسلامیت را داده و وعده های امام راحل و ولایت فقیه را تثبیت می کند. احمدی‌نژاد امروز چارچوب خیمه ولایت فقیه را چسبیده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که احمدی‌نژاد تعلق به مادیات نداشته و در راستای منویات رهبری حرکت می کند، خطاب به حاضران گفت: لازم نیست که شما احمدی‌نژاد را رئیس جمهور کنید، هرکس باید به وظیفه خود در انتخابات عمل کند. نباید در یک ماه مانده به انتخابات کوله باری ازمعاصی برای خود جمع کنیم و در راه موفقیت کاندیدای مورد نظر خود به دیگران تهمت بزنیم؛ جریان مقابل آن‌قدر اشکال در کار خود دارد که ما احتیاجی به توهین و تهمت نداشته باشیم.

آقا تهرانی خاطرنشان کرد: اگر شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و دینی‌اتان است از احمدی‌نژاد حمایت کنید و برای رسیدن به این هدف مقدس از ابزارهای نامقدس چون تهمت زدن بهره جویی نکنید.

وی تأکید کرد: در گذشته آقایان در برابر غرب به صورت کامل وا داده بودند ولی ما امروز شاهد هستیم که غربی‌ها تلاش می‌کنند که به هر نحوی با ایران رابطه برقرار کنند. دولت اصلاحات در برابر غرب چنان مقهور شده بود که تا پیش از دولت نهم، کشورهای غربی، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک دولت مستقل هم قبول نداشتند؛ اما امروز اوباما در سخنان خود تغییر موضع داده و کشورهای غربی به دنبال ایجاد رابطه با ایران هستند.

 


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:26 عصر

زمان مناظره کاندیداها در تلویزیون

ابتکار تازه‏ی سازمان صداوسیما در انتخابات ریاست جمهوری دهم مبنی بر برگزاری منظم مناظره‏های زنده‏ی تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، که در پی اعلام آمادگی نامزدهای ریاست جمهوری و البته واکنش مثبت مراجع ذی‌صلاح، محقق شده است؛ بی‏تردید گامی مثبت در راستای حرکت به سوی رشد و ارتقای رفتار سیاسی مردم و فعالان عرصه سیاست است که نتیجه و ثمرات آن می‏تواند منجر به تقویت نهادها و قوای مسئول و حرکت هرچه پرشتاب‏تر کشور به سوی اهداف تعیین شده در افق پیش روی کشور گردد

به گزارش شبکه خبر، بر اساس این قرعه کشی 12خرداد رضایی با کروبی، 13 خرداد احمدی نژاد با موسوی، 14 خرداد موسوی با رضایی، 16 خرداد کروبی با احمدی نژاد، 17 خرداد موسوی با کروبی و 18 خرداد احمدی نژاد با رضایی در شبکه سه سیما مناظره می کنند.

 


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:25 عصر

اخبار ضد و نقیض از برکناری جاسبی

خبرگزاری فارس در سرویس مجازی خود به نقل از یک سایت اینترنتی اعلام کرد: شنیده‌ها حاکی است عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل شده است و جلسه تودیع و معارفه به زودی برگزار می‌شود.

این سایت اینترنتیبه نقل از یک منبع آگاه نوشت؛ با پیگیری‌های رییس محترم جمهور، عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل و پس از حدود ربع قرن از این دانشگاه رفتنی شده است.

شنیده‌ها حاکی است بحث تغییر و تحول در راس مدیریت دانشگاه آزاد و اساسنامه این دانشگاه قطعی شده است ولی با وساطت یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد خدمت یکی از مسئولان ارشد نظام، قرار شده است این تغییر و تحول در تیرماه انجام گیرد.

گفت می شود این وساطت برای جلوگیری از تاثیر مثبت این تغییر و تحول بر روی آرای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و مسکوت گذاشتن این بحث در صورت رای نیاوردن دکتر احمدی نژاد در انتخابات صورت گرفته است.
رهوا تاکید کرد؛ عبدالله جاسبی اولین و تاکنون تنها فرد دارنده عنوان "ریاست دانشگاه آزاد " است که با روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور، بحث جدا شدن این عنوان از وی شنیده شد و اکنون در حال تحقق است.

آقایان اکبر هاشمی رفسنجانی، عبدالله جاسبی، آیت‌الله موسوی، دکتر عباسپور، دکتر صادقی شجاع، دکتر زارع، دکتر بهمن یزدی صمدی، نماینده وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و استاندار تهران هیات امنای دانشگاه آزاد را تشکیل می‌دهند و وظیفه معرفی رئیس دانشگاه آزاد را به شورای عالی فرهنگی که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور می باشد را دارند.

رئیس دانشگاه آزاد پس از تائید رئیس جمهور با حکم رئیس هیئت امنا که اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست آن را بر عهده دارد، منصوب می‌شود.

 


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:24 عصر

دولتهای هاشمی و موسوی رکورددار بالاترین متوسط تورم

گزارش مشترک بانک مرکزی و صندوق بین‌المللی پول حاکی است: طی 28 سال گذشته، بالاترین میانگین نرخ تورم در دولتهای هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی به ترتیب با ارقام 25.3 و 19.2 درصد به ثبت رسیده است.

به گزارش فارس، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هر چند گرانی و نرخ بالای تورم به مهمترین انتقاد رقبای اصلاح طلب از دولت نهم تبدیل شده است و مدعی می شوند که در دولتهای گذشته تورم به این شکل وجود نداشته است، ولی نگاهی به آمارهای رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق بین‌المللی پول واقعیتهای دیگری خلاف ادعای اصلاح طلبان و کاندیداهای مطرح آنها را اثبات می کند.

گزارش های رسمی بانک مرکزی و صندوق بین المللی پول از نرخ تورم در 28 سال گذشته شامل دولتهای میرحسین موسوی، هاشمی رفسنجانی ، خاتمی و احمدی نژاد نشان می دهد: دولتهای هاشمی و میر حسین موسوی رکورددار گرانی در کشور هستند و بالاترین متوسط تورم در کشور مربوط به این دو دولت بوده است، در عین حال دولتهای احمدی نژاد و خاتمی با اختلاف بسیار اندک نسبت به یکدیگر در رده های بعدی قرار دارند.

 


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:24 عصر

باز هم سیاه‌نمایی به جای بیان برنامه

نخست‌وزیر دهه 60 که پیش از این تأکید کرده بود تا شب انتخابات به انتقاد از احمدی نژاد ادامه می‌دهد، نخستین نطق تلویزیونی‌اش را هم با همین رویکرد آغاز کرد و فهرستی از گلایه‌های ریز و درشت را در یک برنامه 30 دقیقه‌ای بیان کرد.

وی اظهار داشت: «من از هیچ امکاناتی برخوردار نبودم نه پول نفت داشتم که مردم را همراه خود کنم و نه رسانه ای که از آن استفاده کنم

موسوی اما ترجیح داد در این برنامه تلویزیونی به جای استناد به گزارش‌های کارشناسی و تأیید شده، به مشاهدات میدانی معدود خود اشاره کند و در کنار سیاه‌نمایی از اوضاع کشور و اقتصاد، به هیچ برنامه مشخصی نیز اشاره نکند.

وی در این زمینه گفت: «در شمال که بودم مردم گلایه داشتند و می گفتند در حالی که برنج ما در انبارها مانده دولت برنج پاکستانی و هندی وارد می کند یا در حالی که پرتغالهای باغات ما در انبارها در حال خراب شدن است دولت پرتغال مصری می آورد یا در مورد چای همینطور و در کل از این گلایه داشتند که سطح باغهایشان کاهش یافته است

اما نطق موسوی مانند سایر سخنرانی‌ها و برنامه‌های وی متکی به 2 نکته کلیدی بود، وی ابتدا بحث صداقت را پیش کشید و به گونه ای صحبت کرد تا اینگونه القا کند که با مردم همذات پنداری کرده است و از طرفی نیز شرایط کشور را آنقدر بحرانی توصیف کرد تا بتواند خود را به عنوان منجی کشور معرفی کند.

پیش کشیدن بحث واردات برنج، پرتقال، شکر و این موارد از جمله مصادیقی بود که موسوی سعی کرد با ذکر این مصادیق، با زبانی همه فهم و پرهیز از ادبیات نخبگی، خود را هم‌درد توده‌ها معرفی کند و ادامه این روند را منجر به نابودی اقتصاد و کشاورزی ایران معرفی کند.

کاندیدای بخشی از جریان اصلاحات در برنامه جمعه شب، علاوه بر اینکه به روال 3 ماه گذشته باز هم هیچ برنامه مشخصی ارائه نکرد، به تناقض گویی نیز روی آورد. وی ابتدا از روند واردات و صدمه به کشاورزان گله کرد و خواست که واردات نباشد تا محصولات کشاورزان به فروش برسد و از طرفی ترجیح داد هیچ اشاره‌ای به خرید نقدی و تضمینی محصولات کشاورزان و مواردی مانند خرید سیب‌زمینی که دستمایه تخریب وی و دوستانش نیز شده، نکند

چارچوب سخنرانی موسوی در برنامه جمعه شب به گونه‌ای عوامانه پیگیری شد در حالی که برخی انتظار داشتند وی برنامه های خود را بیان کند و بحث های انتقادی و تخریبی را به مناظره با احمدی‌نژاد موکول کند.

اما موسوی نه تنها به برنامه های اقتصادی خود اشاره ای نکرد بلکه در طول برنامه هیچ صحبتی از برنامه های کلان از جمله برنامه هسته ای به میان نیاورد، شاید وی به این باور رسیده که مردم پذیرفته اند که احمدی نژاد در بحث سیاست خارجی بالاخص برنامه هسته ای به گونه ای عمل کرده که ایرادی نمی توان به آن وارد کرد، یا اینکه اقداماتی مانند تعلیق در دوره قبل جای هیچ‌گونه دفاعی ندارد و عبور بی‌سروصدا از کنار آن بهترین ترفند است.

موسوی در بخش دیگری از اظهاراتش، بار دیگر به مشاورت در دولت هاشمی و خاتمی افتخار کرد و از طرفی گفت که در اوایل ریاست جمهوری احمدی‌نژاد نیز نظرات خود را منتقل می‌کرده است. در واقع وی اینگونه القا کرد که در دولت‌های گذشته به نظراتش توجه می‌شد ولی در دولت نهم این توجه محقق نشد، اما اگر موسوی به مشاورت در دولت‌های هاشمی و خاتمی افتخار می کند چرا در مورد انتقادات وارد بر آن 16 سال استراتژی سکوت را ادامه می‌دهد و حاضر به هیچ‌گونه پاسخ‌گویی نیست؟ چرا در زمان ریاست جمهوری هاشمی هرگز به آشوب‌های اسلامشهر و مشهد و... توجهی نکرد؟ اعتراض‌هایی که به تورم 50 درصدی صورت گرفته بود ولی دولت سازندگی با استفاده از قوه قهریه به آنها پاسخ داد. این در حالی است که امروز موسوی بی توجهی به تورم 25 درصدی را خطرناک می داند.

در واقع موسوی با بیان اینکه تنها مشاور هاشمی و خاتمی بوده است، مسئولیت بحران‌های به وجود آمده در دوران 16 ساله را از دوش خود بر می دارد و تنها به این مشاورت به منظور نمایش کوله‌بار تجربه افتخار می کند.

احساس خطر در 4 سال اخیر و ورود به عرصه کاندیداتوری مورد دیگری بود که موسوی به آن اشاره کرد، وی در این زمینه گفت که در چهار سال گذشته وضعیت به گونه ای شد که احساس خطر کردم و بر خود تکلیف دانستم که به عرصه انتخابات وارد شوم، این سخنان در حالی ابراز می شود که وی توضیحی در مورد خطراتی که در دولتهای گذشته به وجود آمد نمی دهد، وی توضیح نمی دهد که آیا تورم 50 درصدی خطرناک‌تر بود یا تورم 25 درصدی، آیا آن زمان که امریکا و اسراییل بر طبل حمله به ایران می کوبیدند خطرناک تر بود یا امروز که امریکا برای حل بحران های منطقه ای از ایران دعوت می کند، آیا زمانی که به مقدسات توهین شد، خطرناک تر بود یا امروز که بحث ظهور و مهدویت توسط رئیس جمهور در جای جای دنیا مطرح می شود؟

 


سه شنبه 88 خرداد 5 , ساعت 4:23 عصر

نویسنده کتاب مصاحبه با تاریخ

مسئول دفترتان گفت مهندس موسوی خانم‌ها را به حضور نمی‌پذیرد

نویسنده کتاب مصاحبه با تاریخ در نوشته‌ای که برای سلیت رجانیوز ارسال کرد به برخی از تناقض‌های عملکرد دوره نخست‌وزیری میرحسین موسوی با گفتار و رفتار امروز وی پرداخت.

ربابه باستانی نوشته است:

جمعه شب سخنان آقای مهندس میرحسین موسوی کاندیدای ریاست جمهوری را از شبکه یک تلویزیون دیدم. فعالیت های 8 ساله نخست وزیری آقای موسوی را به‌خاطر دارم که کارنامه نسبتاً موفقی ازتلاش و خدمت ایشان بود.

مروری بر شرایط حاکم بر کشور در آن دوره هشت ساله و درک همه جانبه از تنگناهای موجود در آن مدت به خوبی بیانگر صلاحیت برعهده گرفتن مسئولیت اجرایی به‌ویژه در سطح بالاترین مقام اجرایی است. وجود جنگ و فشارهای شدید اقتصادی، سیاسی و نظامی طی این سال‌ها که هرگونه برنامه ریزی و اجرا را با مخاطره و تردید روبرو می کرد، یکی از تنگناهایی بود که کابینه مهندس موسوی با آن دست وپنجه نرم می کرد. به‌طور مشخص می توان ازکاهش قیمت نفت طی سالهای 60 تا 65 نام برد که از34 دلار به کمتر از 10 دلار رسید. تنها همین یک مورد می تواند به روشنی عمق سختی و شکنندگی را در پذیرفتن مسئولیت دولتی که وارث اقتصادی تک محصولی از گذشته بود، بیان کند.

اما کاش انصاف هم می‌داشتیم. مگر در دولت نهم شاهد همین کاهش قیمت نفت نبودیم؟ مگر در دوره خود شما تورم نبود؟ میرحسین موسوی در تاریخ 25 اسنفد سال 67 در پاسخ به خبرنگار روزنامه کیهان که می پرسد "در چند ماه اخیر گرانی سرسام آور شده و استنباط مردم این است که مسأله کنترل نرخ ها به حال خود رها شد و هیچ کسی نیست که فکری برای این روند پرشتاب بنماید و جلوی آن را بگیرد"، فقط می‌گوید: طبیعی است باید مقداری گرانی را تحمل کنیم.

آقای مهندس موسوی شما جمعه شب از همین گرانی شکایت می کردید.

جناب موسوی شما درصحبت هایتان دراستان گیلان گفتید که زنان را به کابینه خود راه می دهید. این سخن شما خاطره‌ای از دوران نخست وزیری‌اتان را به یادم آورد. آن زمان به عنوان خدمتگزار وزارت بهداشت برای تخصیص پروفرمای واکسن به دفتر شما آمده بودم و برای بیان اولویت‌ها اجازه خواستم که جنابعالی را ملاقات کنم اما ناگهان با پاسخ مسئول دفتر شما شوکه شدم: "آقای موسوی خانمها را به حضور نمی پذیرد!"

جناب موسوی در همان تاریخ 25 اسفند 67 خبرنگار کیهان، سؤال عده زیادی از خوانندگان را مطرح می کند که "چگونه می توان با نخست وزیر تماس گرفت و مسائل را با وی مطرح کرد؟" این در حالی است که امروز مردم در سفرهای استانی شاهد هستند رئیس‌جمهور و نمایندگانش که برای آگاهی از نیازها و خواسته‌های آنان، شهر به شهر و روستا به روستا اعزام می شوند تا ببینند، بشنوند و بنویسند گفته های مردمی را که تاکنون نتوانستند، بگویند.

هیچکس مدعی نیست که دولت نهم خالی از نقص و عیب بوده است و همه امور به بهترین شکل ممکن انجام شده است. نه! سخن در اینجاست که دولت نهم توشه ای ازصداقت، عشق به مردم و خدمتگزاری را در کارنامه 4 ساله خود دارد که مردم استان سمنان در شصتمین سفر استانی چون مردم سایر استانهای کشور فریاد می زدند: "اسوه کار و تلاش بمان که ما ایستاده ایم."

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ