سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، یکی از دو [نوع] خویشاوندی است[ : خویشاوندی سببی و نَسَبی] . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 88 خرداد 15 , ساعت 11:5 عصر
حماسه و استقبال تاریخی اصفهانی‌ها از فرزند ملت
چهار سال تلاش کردند، اراده ملت را بشکنند/ توده‌های مردم انقلاب کردند نه چند سیاستمدار خودخواه و زیاده‌خواه

طی شدن 4 ساعته‌ی فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای فرودگاه تا میدان امام(ره) اصفهان، آن‌هم در حالی که ساعتی قبل از ورود دکتر احمدی‌نژاد به میدان، محل سخنرانی مملو از جمیعت بود، نام دیگری جز حماسه نمی‌گیرد.

 

به گزارش رجانیوز، رئیس‌جمهور در حالی وارد فرودگاه اصفهان شد که 110 نفر از دانشجویان عضو کمیته صیانت از وی که از روز پنج‌شنبه در حفاظت از دکتر احمدی‌نژاد پس از افشاگری‌های وی علیه مافیای قدرت و ثروت فعالیت خود را آغاز کرده بودند، وی را از فرودگاه تا محل سخنرانی همراهی کردند.

اما صیانت‌کنندگان از رئیس‌جمهور محدود به همین 110 نفر نبود بلکه صفی چند کیلومتری از فرودگاه تا میدان امام، پیاده و سواره، با در دست گرفتن پرچ مقدس 3 رنگ جمهوری اسلامی، فرزند ملت را مورد استقبال تاریخی خود قرار دادند.

این استقبال تاریخی در حالی از دکتر احمدی‌نژاد انجام شد که وی 2 ماه قبل در قالب سفر استانی به این استان سفر کرده بود.

رئیس‌جمهور اما پس از 4 ساعت، نهایتاً به محل سخنرانی رسید و افشاگری علیه باندهای قدرت و ثروت را در اصفهان نیز ادامه داد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دنیا می‌داند این انقلاب را توده‌های مردم بر پا کرده‌اند نه چند سیاست‌مدار خود‌خواه و زیاده‌خواه.

به گزارش فارس ، دکتر احمدی نژاد در این اجتماع بی سابقه و تاریخی مردم اصفهان افزود: خدا را سپاس می ‌گویم که توفیق داد یک بار دیگر به حضور مردم مومن، هوشمند ، انقلابی و سرنوشت ساز اصفهان برسم.

وی اصفهان را مرکز فرهنگ و تمدن ایران دانست و افزود: اکنون در آستانه یک حادثه بزرگ در مسیر تعالی و شکوفایی انقلاب قرار داریم و امروز نیز سالروز 15 خرداد، سر آغاز نهضت امام و یک حرکت الهی در امتداد حرکت پیامبر اسلام و ائمه طاهرین برای نجات بشریت و رسیدن به قله های نور و زیبایی است.

احمدی نژاد انقلاب اسلامی را سکوی پرش ملت ایران به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دانست و اظهار داشت: در ایران با پیروزی انقلاب هویت ما زنده شد و راه عزت و پیشرفت ملت ما روشن شد و 30 سال ملت ایران در این مسیر نورانی پیروزی بزرگی به دست آورد.

وی ملت ایران را عزیزترین و مقتدرترین ملت دنیا و راه ملت ما را تنها راه نجات ملت‌ها دانست و گفت: همه دستاوردهای انقلاب کم نظیر و موجب افتخار است و همه این پیروزی ها و دستاوردها نشان داده که ظرفیت ملت ایران ظرفیت بزرگی است و اندیشه و راه و ویژگی‌های ملت ما می‌تواند الگوی همه ملت‌ها باشد و مشاهده شد در ظرف چند سال وقتی موانع برداشته شد، چه جهش‌های علمی و سیاسی و فرهنگی اتفاق افتاد.

احمدی نژاد اظهار داشت: انقلاب زنجیرها را از پای ملت ما باز کرد و ملت ما آماده پرواز شد اما چند سال بعد از پیروزی انقلاب دشمنان خارجی سنگ اندازی و موانع جدید ایجاد کردند و ملت ما توی دهن آنها زد و امروز هم دشمنان هر مقدار هم که قوی باشند در برابر اراده ملت ایران شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: اما 5 ، 6 سال بعد افرادی روی کار آمدند که مسیرشان از مسیر اصلی انقلاب انحراف داشت و منافع خود و گروهشان را بر منافع انقلاب و ملت ترجیح دادند و آرام آرام، حلقه‌ای از مدیرانی به وجود آمد که نه تنها خود را خادم ملت نمی‌دانستند، بلکه خود را آقا بالاسر مردم می دانستند و منافع خود و گروه و خانواده اشان را بر منافع ملت ترجیح دادند.

احمدی نژاد افزود: آرام آرام حلقه های قدرت و ثروت شکل گرفت و رابطه آنها با توده‌های انقلابی مردم قطع شد و خود را طلب‌کار انقلاب و بالاتر از ملت دانستند و ادبیاتشان به گونه ای بود که انگار آنها ارباب هستند و همه مردم باید در خدمت آنها باشند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دنیا می‌داند این انقلاب را توده‌های مردم بر پا کرده‌اند نه چند سیاست مدار خود خواه و زیاده خواه.

احمدی نژاد انقلاب را متعلق به مردم دانست و خاطر نشان کرد: این مردم بودند که در مقابل سختی‌ها مقاومت کرده و از عزت و استقلال کشور دفاع کردند. اما برخی از آنهایی که مدعی هستند یا بعدا منحرف شدند و یا شروع به پر کردن جیب و حساب بانکی خودشان کردند و عوامل ملت را اموال شخصی خود تصور کردند.

وی اظهار داشت: این مردم بودند که شهید دادند مقاومت کردند سختی‌ها را تحمل کردند و از عزت و استقلال کشور دفاع کردند.

رئیس جمهور اظهار داشت: این گروه خاص یا منحرف شدند یا از راه رسیدند و شروع کردن به پر کردن جیب‌ها و اموال شخصی و گروه خود و تصور کردن اموال انقلاب مال شخصی آنها است.

وی افزود: خاطرتان هست چهار سال قبل عرض کردم که مردم عزیز به صحنه آمدید برای شکستن آن حلقه خودخواه، متبکر مدیریتی و آن زمان وارد صحنه شدید و با رأی قاطع خودتان فرزند خودتان را به وسط این حلقه فرستادید.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: من همان روز اعلام کردم که ظاهراً این خادم ملت به محدوده ممنوعه قدرت این حلقه بسته خودخواه جدا شده از ملت وارد شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنها در طول 4 سال تلاش کردند رأی شما، اراده شما و خواست شما را بشکنند و وقتی که مأیوس شدند امروز همه با هم در یک صف واحد جمع شدند تا مانع از اضمحلال کامل جناح قدرت و ثروت و زورگو که دائماً حق ملت را زیرپا می‌گذارد بشوم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ